שירות מקצועי - אנושי - אישי

מכון שליאר מתמחה בעיצוב תפיסת שירות ושפת שירות, בהדרכה והטמעה בארגון

בשנים האחרונות פיתח צוות המכון מודלים אפקטיביים של עבודה עם ארגונים אשר אינם נוהגים לתגמל את אנשי המכירות שלהם על על כל פעולה של שירות ללקוח (B.P.S - Bonus Per Sale) ומתמודדים עם האתגר להניע את נותני השירות להתנהגות שירותית.

מכון שליאר התמחה בהטמעה של מודלים אלו בארגונים כגון רכבת ישראל, שירותי בריאות ורשויות מקומיות

אחראי/ת על שיפור השירות בארגונך?

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף ולתאום פגישה

 

מכון שליאר הינו מכון ליעוץ ארגוני ופסיכולוגיה. המכון מתמחה בהרצאות וסדנאות לקהלים מגוונים, ומשלב בתהליכי העבודה שימוש יוצא דופן בקולנוע.
תפיסת העבודה שלנו מבוססת על "מעגל הלמידה החוויתי" של דיוויד קולב: "לחוות - ללמוד - להמשיג - ליישם". דרך החוויה מתרחשת למידה משמעותית שמאפשרת לאחר מכן יישום אפקטיבי שלה. 
 

ליצירת קשר לחץ/י כאן